Località
Tipo di lavoro Amministrativo, Ufficio
Contratto Tempo indeterminato
Mobilita' Internazionale
Disponibilita' Tempo pieno
Descrizione

I am looking for a full time job as Personal Assistant in a company or firm in the area of Venice, Padua, Treviso or in Friuli.

I have long experience of taking care of the managers' agenda, preparation of information for presentations/ documents, perform confidential personal functions, including calendaring, preparing expense reports, record keeping, filing, running personal errands and attending to personal business, Organization of meetings, travels, events, conferences, dinners and update of managers' agenda (schedule coordination, travel arrangements, room reservations, preparation of internal and external appointments), preparation of correspondence and other important business documents, coordination of important members of the company

I have:

•Secondary school diploma plus translation degree in languages

•10 years’ experience in Embassy in Rome and in Brussels at EU Paliament

•Strong written and verbal communication skills

•Fluent in English, Italian, Spanish language, orally and written; German language skills to A2 level

•Flexibility to business travel

•High level of organizational and planning skills and very good analytical skills

•Extremely organized and detail oriented

•Great ability to work under pressure

•Strong sense of urgency

•Able to work with people of different cultural background and mentality

•Able to handle and process confidential and sensitive information

•Punctual, regular attendance

Please contact me for curriculum, stating the name of the company and the job.

Sto cercando un lavoro a tempo pieno come assistente personale in una società o impresa nell'area del veneziano, o padovano o trevigiano o in Friuli.

Ho una lunga esperienza nella gestione dell'agenda dei manager, preparazione delle informazioni per presentazioni/documenti, gestione calendario, preparazione di rapporti di spesa, meeting dei dirigenti (coordinamento della pianificazione, organizzazione di viaggi e prenotazioni), preparazione della corrispondenza e altri documenti, coordinamento delle attivita' di segreteria, oltre a 10 anni di esperienza nella traduzione anche tecniche presso Ambasciata a Roma e a Bruxelles.

• Comunicazione scritta e verbale eccellente

• parlo e scrivo correntemente in inglese, italiano, spagnolo, e conoscenza del tedesco A2 scolastica

• flessibilità di spostamento

• organizzata

• capacità di lavorare sotto pressione

• capacità di lavorare con persone provenienti da culture diverse

• puntuale

Vi prego di contattarmi per curriculum indicando il nome della società e una breve descrizione della mansione e ruolo. Grazie.

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Secretary with fluent languages looks for job

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